Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk de Amazone – Utrecht

Huisartsenpraktijk de Amazone is gevestigd in Gezondheidscentrum de Amazone. De praktijk is tot nader orde gesloten voor nieuwe patiënten. We hebben nu nog geen inschatting wanneer de praktijk weer opengaat voor nieuwe patiënten. Check elk maand ons website om te zien wanneer we weer open gaan.

Huisartsenpraktijk de Amazone Amazonedreef 41a 3563CA Utrecht
Klachtenregeling

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wij zetten ons in om u goede zorg te verlenen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent. Wij horen dat dan graag. U kunt daarvoor terecht bij uw huisarts, maar ook bij een van onze andere medewerkers. Ook kunt u hierbij gebruik maken van van dit klachtenformulier. Er wordt altijd geprobeerd om samen met u zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Is dit lastig voor u of we komen er samen niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris ook niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.